בינה מלאכותית במקום יצירתיות?
בינה מלאכותית היא העתיד של חשיבה יצירתית עם כלים אוטומטיים ואינסוף מידע נגיש וחיבורים. אנשי השיווק ומקצועות היצירה צריכים לחבק את הכלי של בינה מלאכותית ולהכניסו...
איך תובנת צרכן יכולה לשנות מציאות?
בשנים האחרונות בורגר קינג הוציאה 8,500 טון של חומרים משמרים מלאכותיים מהמזון שהיא משווקת ובדרך העבירה מסר חשוב לתעשיית המזון המהיר. INGO שטוקהולם ו Publicis בוק...
ללמוד מכשלון
החדשנות זה הפלא. הכישלון הוא כמעט המובן מאליו. הצלחה בהשקת חדשנות תלויה באיכות, המחרה, הטרנד הנכון ובזמן הנכון, הפצה, לוגיסטיקה, פרטנרים מבית ומחוץ.
...
תורת המספרים
נעליים, בשבילי, זה סוג של guilty pleasure , זה משפר מצב רוח בדוק ואף פעם אין מספיק. ובאון ליין זה הכי כיף. כך ארע שאחרי שיחת טלפון קשה, מצאתי את עצמי נכנסת לאתר...
צופים בטלוויזיה, אבל לא ממכשיר הטלוויזיה
הסיפור האמיתי הוא לא השנתיים האחרונות והקורונה, אלא השינוי ההתנהגותי של צרכני המדיה מעולם של טלוויזיה ברודקסטרית לצריכת תוכן וידאו פרסונלי, שקורית גם במכשיר הזה...
מאחורי הקלעים של ניהול מכרז שיווקי
לא כל יום אנחנו בוחרים ספקים לעבוד עמם. מדובר בתהליכים מורכבים של שינוי. איך מגדירים קריטריונים לתהליך? מה חשוב לדעת? מתי כדאי לערוך מכרז פורמלי?
...
מיתוג ואותנטיות – שני הפכים?
אנשים מבינים מתמטיקה ברציונל, אבל הם זוכרים, מושפעים, מתרגשים ונקשרים לסיפורים. וכמו בכל סיפור טוב שני מרכיבים יבנו את ההצלחה – האמת שלכם וכמה שמאמינים לכ...
דטה אוטומטי בשילוב סקרים
מדידת הפעילות שיווקית מבוססת על מגוון כלים: מכירות (BI), קשרי לקוחות (CRM), מידע על השוק (Market Share), מתחרים ( Digital marketing intelligence), אנליזה של טרנ...
שיווק כתומך לחימה – זירת ה B2B
הבנה מה הנקודה הכואבת ומתן מענה לצורך, שמקורו בהקשבה ללקוח, היא נקודת מפנה בתהליך המכירה. זו הנקודה בה נוצר אמון בין איש המכירות ללקוח. בסוף אף אחד לא אוהב שמוכ...
דיווח יתר בחשיפה לחדשות בטלוויזיה
Understanding and Attenuating Overreported TV News Exposure: Testing Anonymity, Self- Affirmation, and Cognitive Survey Manipulations